مزایا و معایب لیزر مونالیزا چیست؟؟

معایب لیزر مونالیزا :

در این رابطه مقدار ریسک و خطر در سطح حداقل قرار دارد. این درمان به صورت سرپایی انجام می شود.

تعدادی از زنان استفاده کننده از این روش عوارض جانبی موقت

را در نتیجه آن گزارش کرده اند که شامل اندکی

قرمز شدن و التهاب یا ورم در ناحیه واژن می باشد. به هر حال اکثر علائم مشاهده شده به سرعت از بین می روند.

مزایای لیزر مونالیزا:

بیمارانی که تحت درمان لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، به دلیل بهبود فرم واژن معمولا از روابط جنسی و

ارگاسم بهتری برخوردار می‌شوند. افزایش کیفیت و کشش بافت واژن، افزایش جریان خون ورودی به واژن،

سفت شدن کانال واژن و جوان‌سازی بافت‌های سالخورده، آسیب دیده و تحریک‌شده واژن از جمله مزایای

ویژه این پروسه درمانی هستند. انجام این پروسه درمانی به عادی شدن pH واژن و کاهش عفونت‌های مرتبط

با دستگاه تناسلی کمک می‌کند. بازسازی جداره‌ طبیعی واژن و ارتقای کیفیت بافت نیز باعث بهبود روانکاری واژن می‌شود.

بیمارانی که تحت لیزر مونالیزا تاچ قرار می‌گیرند، از استرس و فشارهای ناشی از بد فرمی واژن،

دردناک شدن مقاربت جنسی، آتروفی واژن، خارش، خشکی، سوزش و عفونت‌های دستگاه تناسلی رهایی پیدا می‌کنند.

مراقبت های پس درمان

این روش درمانی یک درمان راحت ، سریع و بدون خطر است که بدون بی حسی و بدون نیاز به بستری شدن بیمار انجام می گیرد.

البته در صورت درخواست بیمار می توان از کرم بی حسی نیز استفاده نمود. با وجود این شرایط تعدادی از زنان پس از ستفاده از

این روش درمانی اندکی ناراحتی در واژن خود داشته اند و این علائم در طی مدت کمی (بین یک تا سه روز) از بین می رود.

معمولا توصیه می شود که از آمیزش با همسر برای مدت دو روز خود داری شود. در بعضی افراد نیز ممکن است پزشک توصیه کند

از بلند کردن اجسام سنگین ، دوش گرفتن با آب گرم و یا حرکت های ورزشی اجتناب شود.

دکتر فرشته دانشمند یکی از بهترین جراحان ومتخصصان زنان و زایمان که میتوانید در خصوص لیزر مونالیزا از آن کمک بگیرید.